3/03/2012

ZABIEGANA

Jak zwykle jestem zabiegana, w dzien przeszkadza mi mala a wieczorem znowuz nie da wyciagnac maszyny. Na najmniejszy odglos wydany przez maszyne budzi sie i biegnie 'pomagac'. :) Taki juz jej urok.:).
W zwiazku z czym kilka ostatnich wieczorow spedzilam na hafcie krzyzykowym, bo przeciez trzeba skonczyc ten obrazek ktory obiecalam tesciowej, zajmuje mi wyszycie go juz rok nie wiem w sumie dlaczego jakos brakuje mi do niego zapalu. Wyszywam, wyszywam i konca nie widac ale jakos mam nadzieje w koncu go skoncze. Planuje skonczyc do wrzesnia zobaczymy jak to bedzie.
W Londynie mamy wiosne piekna pogoda zacheca do wychodzenia, wiec nie wiele czasu pozostaje na moje robotki reczne. Mam ostatnio tyle pomyslow. Chcialabym sprobowac zrobic jakiegos zwierzaczka tildowego, nosidelko dla dziecka w stylu mai tai i wiele wiele innych.

Oprocz haftu krzyzykowego stworzylam takie oto opaski dla malych dziewczynek.






3 komentarze:

Iwona pisze...

Cudne opaseczki:)

agnieszka_ja4 pisze...

ładne tylko nie wiem czemu kojarzą mi się z podwiązkami :D

EMINE pisze...

no faktycznie nigdy nie patrzylam na nie w ten sposob :) na glowie malucha wygladaja juz o wielel lepiej :P