3/03/2012

ZABAWA. PODAJ DALEJ !!!!

Tydzien  temu wzielam udzial w zabawie PODAJ DALEJ  na blogu szyjdobrze.pl
Oto co otrzymalam w paczce od Aleksandry:
Teraz moja kolej zorganizowania tej samiej zabawy.
Oto zasady: 
1) Zabawa tylko dla osob posiadajacych blog.
2) Dwie pierwsze osoby, ktore umieszcza komentarz pod tym postem otrzymają ode mnie paczke niespodzianke. Prosze o zostawienie namiarow na siebie w celu uzgodnienia adresu wysylki.
2) Po otrzymaniu przesylki nalezy zorganizowac taka zabawe u sobie na blogu.

Zapraszam serdecznie do zabawy i umieszczania komentarzy, milo by mi rowniez bylo gdybyscie polubily mojego bloga :). Aleksandrze serdecznie dziekuje  za cudne materialy. Napewno zrobie z nich dobry uzytek i mam nadzieje ze bede miala okazje pokazac na blogu efekty mojej pracy z tymi wlasnie materialami.

8 komentarzy:

Majalena pisze...

Ale super zabawa :) To ja z ogromną przyjemnością się zapisuje!!! i bardzo dziękuję za to zaproszenie :) Nie wiem czy mogę prosić o to co się chce czy dostaje się niespodziankę, ale ja ślicznie proszę o kordonki, kordoneczki :) Z góry dziękuję.
Pozdrawiam

http://majalena.blogspot.com/
majalena79@wp.pl

EMINE pisze...

PRZEWIDYWALAM NIESPODZIANKE ALE ZOBACZE CO DA SIE ZROBIC ;)NIE WIEM CZY POSIADAM JAKIES W SWOJEJ KOLEKCJI ALE OBIECUJE ZE POSZUKAM

Majalena pisze...

Kochana, bardzo się cieszę i tak ze tego co dostanę :) i dziękuję za zaproszenie :))) To wręcz prawie jak wygrane candy :)

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne tkaniny:)
Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa. Serdecznie i ciepło Cię pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny.
Peninia*

EMINE pisze...

Penina jesli masz ochote to jest jeszcze jedno miejsce dostepne w zabawie podaj dalej wystarczy ze podasz mi swoj adres (na email: emien2302@gazeta.pl )i masz ochcote zorganizowac podobna zabawe u siebie na blogu niespodziankowe przydasie czekaja
wpisz sie jeszcze raz i wtedy bede mogla wyslac ci przygotowana niespodzianke

Iwona pisze...

Penina się nie wpisała drugi raz więc czy to drugie miejsce jest nadal wolne na zabawę???

EMINE pisze...

jest nadal wolne wyslij mi prosze swoj adres na emine2302@gazeta.pl
a przesylka bedzie w drodze do ciebie pozdrawiam

EMINE pisze...

OBA MIEJSCA W ZABAWIE ZOSTALY JUZ ZAJETE DZIEKUJE MAJALENIE I IWONIE W UDZIALE :)