3/13/2012

BRANZOLETKA Z ELEMENTAMI SWAROWSKIEGO

Oto produkcja z ostatniej nocy, do wykonania uzylam seed beads 11 i elementow swarowskiego w dwoch rozmiarach 6mm i 4mm ksztalt rondele. Jako ze nie posiadalam zadnych zapiec wykonalam zapiecie sama i wyglada calkiem nie zle. To pierwsza moja taka bransoletka i wykonana jest wg mojego pomyslu jest pare malych nie dociagniec ale ogolnie wyglada nie zle i przecudnie sie swieci. Ja jestem jak sroczka uwielbiam wszystko co sie swieci. Chcialabym teraz stworzyc jakies pasujace do branzoletki kolczyki tylko ze nie wiem czy moje dziecko mi dzisiaj na to pozwoli. Wstala dzisiaj i jest nie samowicie aktywna mam nadzieje ze jak dzien bedzie postepowal troche jej przejdzie, bo w chwili obecnej nawet pisanie tego posta jest praktycznie nie mozliwe(mala wciska klawisze). Przepraszam za jakos zdjec wykonane byly poznym wieczorem. Musze popracowac nad ykonywaniem zdjec.

2 komentarze:

Paolla pisze...

Piękna, misterna robota!

Bardzo Ci dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już jutro!
Pozdrawiam - Paolla

Alojka pisze...

Przepiekna